top of page

Iconicsin (nyk. Folks) asiakastyytyväisyys huipputasolla

Update: Iconics on nykyään Folks. Kerromme keväällä 2023 toteutetusta brändiuudistuksesta tarkemmin tässä artikkelissa.


Toteutimme helmikuussa 2022 asiakastyytyväisyystutkimuksen Iconicsin edellisvuoden asiakkaille. Tutkimme kyselyn kautta muun muassa toimintamme laatua, asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä, viestinnän selkeyttä, aikataulussa pysymistä ja yhteistyön sujuvuutta.


Voimme iloksemme todeta, että jokainen kyselyyn vastannut asiakkaamme suosittelisi Iconicsia erittäin todennäköisesti tai todennäköisesti. Lähes 90 % vastaajista antoi palveluillemme erittäin hyvän (asteikon ylimmän) yleisarvosanan. Kaikki kyselyssä tarkastellut osa-alueet olivat erittäin hyvällä tai hyvällä tasolla.


Avoimissa palautteissa korostui erityisesti liiketoimintalähtöinen, nopea toimintamme sekä selkeät kannanotot:


”Iconicsin palvelut ovat hyvin liiketoimintalähtöisiä. Vastaukset ovat aina huolella laadittuja, hyvin argumentoituja ja taustoitettuja. Iso plussa yrityksemme liiketoimintaympäristön tuntemuksesta!
”Nopeaa ja laadukasta palvelua. Huipputyypit apuna! Osaava porukka, joka pääsee nopeasti asian ytimeen.”
”Iconics on pystynyt kirkastamaan meille, mikä varsinainen tarpeemme on ja miten tarve tulisi ratkaista.”
”Yhteistyö on sujunut erinomaisesti. Iconicsin vahva media- ja digiliiketoiminnan ymmärrys välittyy yrityksemme saamasta palvelusta.”
”Tiimillä on vahva tietotaito ja tausta yhdistettynä haluun ymmärtää/auttaa/ratkaista.”
”Asiantuntijoilla on todella hyvä kyky sanoittaa vaikeasti ymmärrettävät asiat kansankielisesti.”

Yhteistyö kanssamme koettiin myös mukavaksi:


”Iconicsin tiimiläisten kanssa asiointi on kuin asioisi oman yrityksen kollegan kanssa - luontevaa ja helppoa. Ja mikä parasta, aina voi luottaa, että saa ammattitaitoista apua - askeleen pidemmälle kuin osaa kysyä!”
”Olen ollut erittäin tyytyväinen siihen, miten helppoa ja myös mukavaa Iconicsin asiantuntijan kanssa on ollut hoitaa asioita.”

Iconicsin toimitusjohtaja Antti Ikonen otti palautteen vastaan ilahtuneena:

”Olemme oikein tyytyväisiä tähän tulokseen. Asiakastyytyväisyys, liiketoimintaa aidosti ymmärtävä toimintamalli ja yhteistyön mutkattomuus ovat Iconicsin keskeisimpiä tavoitteita, joiden eteen teemme töitä joka päivä. Haluan kiittää erinomaisen asiakastyytyväisyyden saavuttamisesta koko Iconicsin tiimiä sekä sujuvasta ja mukavasta yhteistyöstä loistavia asiakkaitamme!”

Haluaisitko sinäkin liittyä tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon?


Ota yhteyttä Anttiin (antti.ikonen@legalfolks.fi tai +358 40 354 2439) tai Annaan (anna.paimela@legalfolks.fi tai +358 40 1648626), niin kerromme mielellämme lisää palveluistamme.



Mikäli haluat artikkelit suoraan sähköpostiisi, tilaa Folksin uutiskirje täältä.





bottom of page