Iconicsin asiakastyytyväisyys korkealla tasolla

8 helmikuu 2019

Toteutimme tammikuussa 2019 asiakastyytyväisyystutkimuksen Iconicsin edellisvuoden asiakkaille. Tutkimme kyselyn kautta muun muassa toimintamme laatua, asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä, viestinnän selkeyttä, aikataulussa pysymistä sekä palveluidemme hinta-laatusuhdetta.

Voimme iloksemme todeta, että 100 % kyselyyn vastanneista suosittelisi Iconicsia erittäin todennäköisesti tai todennäköisesti. Yli 90 % vastaajista antoi palveluillemme erittäin hyvän (asteikon ylimmän) yleisarvosanan. Kaikki kyselyssä tarkastellut osa-alueet olivat erittäin hyvällä tai hyvällä tasolla.

Avoimissa palautteissa korostui erityisesti liiketoimintalähtöinen, nopea toimintamme sekä selkeät kannanotot:

”Tarkkaa, nopeaa, liiketoimintalähtöistä toimintaa. Iso plussa digitaalisen liiketoiminnan ymmärtämisestä ja osaamisesta.”

”Sujuvaa palvelua - juridiikan asiantuntijoita, jotka puhuvat selkosuomea.”

”Startup-yrityksen jatkuvasti muuttuvien tarpeiden mukaan nopeasti reagoivaa ja asiantuntevaa palvelua.”

”Status ja aikataulu aina tiedossa. Varsinkin ad-hoc asiat hoituvat todella nopeasti.”

”Erittäin asiantuntevaa palvelua. Erityiskiitos siitä, että Iconicsilta saa selkeitä ja konkreettisia ratkaisuehdotuksia.”

”Loistavaa palvelua!”

Haluaisitko sinäkin liittyä tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon? Ota yhteyttä asiantuntijoihimme, niin kerromme mielellämme lisää palveluistamme.

Takaisin

Kotisivu & Design by Intendit Web Agency